Storstädning och skavsår...

Äntligen helg!
Okej, det är egentligen bara torsdag, men dom flesta är ju lediga så det räknas väll typ som helgdag.
Idag har jag äntligen fått lite ordning på mitt rum.
Jag ska göra om där men vi har inte hittat någon bra tapet ännu så vi började att sätt upp lite möbeler istället för att få mer plats och ordning. Och så är det kul med förändring.

Har också trännat (fotboll ofc) idag det var skönt att få röra på sig lite efter allt tråkigt städande.
Men jag fick tyvär ett jätte stort skavsår min skor börja bli för små. Dags att köpa nya, både skor och plåster.
Jag hittade ett par jätte söta plåster som jag måste ha.
Bandages - Big Girls Don't Cry
Fast dom skulle nog ta slut fort ,för att jag skulle nog använda dom även om jag inte behöver:)



Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0