För Harry Potter fantasten

På Oxfordstreet ligger världens största leksaksaffär(?), Hamleys. Inte för att jag är värsat insatt i leksaker men när man ändå är i Lonodn måste man ju passa på!

På fjärde våningen, tror jag, fanns det som en "fantasy hörna" med saker från bl.a. Sagan om ringen och Indiana Jones m.m.
En sak som jag tyckte var lite "coolt" var att man kunde köpa likadana trollstavar som karaktärena har i Harry Potter filmerna. Deras kvastar fanns också där samt dödsätarnas masker.
  1. Harry Potter
  2. Hermanie Grenger
  3. Ron Weasly
  4. Ginny Weasly
  5. Neville Longbottom
  6. Luna Lovegood


Här vet jag inte vems det är

Inte här heller...

Bellatrixs mask

Inte världens bästa bild. jag vet. Men det ska föreställa ett par kvastar iallafall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0